23 Nisan 2013 Salı

Bugun 23 Nisan!!.. Bugun Ilk Gozagrimin Dogdugu Gun!!..

Bugun 23 Nisan, nese doluyor insan... Boyle siirler ezberler, sarkilar soylerdik her 23 Nisan zamaninda. Bugun 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Cocuk Bayrami. Tum Turkiye'm kutladi bugun bu ozel gunu. Ben 3 yildir gurbette oldugumdan bu ozel gunun coskusunu yasayamiyorum artik malesef.
 
Bugunun ayri bir onemi de benim ilk gozagrim "Nigar Nur"umun yani ablamin kizinin dogum gunu olmasi.
 
Nigar Nur'um benim, ilk gozagrim, teyzelik duygusunun guzelligini bana ilk tattiran kara gozlu boncugum benim... Iyiki dogmussun, iyiki varsin, iyiki ailemizi varliginla neselendirdin.
 
Senin varligini ilk ogrendigim zaman oyle heyecanlanmistim, oyle sabirsizlaniyordum ki biran once gelmen icin. Ben ilk cocuk sevgisini seninle tattim. Seninle basladim cocuklara ilgi duymaya... Seni tarifi mumkun olmayan oyle bir sevgiyle seviyorum ki bunu kelimelerle anlatmak mumkun degil. Dogdugun zaman icime oyle bir sevgi yerlesti ki teyzelik dedikleri bu olsa gerekti. Yoklugunda bile ozluyordum seni. Isyerinde bilgisayarimin ekranina koymustum seni. Her ozledigimde onunla avutuyordum kendimi. Gunler yillar gectikce icimdeki sevgide buyudu seninle birlikte. Suan 5 yasin bitti. Ve ben yeni actigim blogumda ilerde okuyabilecegin birseyler birakmak istedim sana. Sana ozel olsun diye... Benim icin ne kadar onemli oldugunu bil diye...  
 
Dilerim dogdugun bu ozel gun kadar hayatinin her ani cok ozel olur. Hayatta her daim mutlu, huzurlu, ailesine ve ulkesine hayirli bir evlat olursun... Gonlunden gecen tum guzellikleri Rabbim hayirlisiyla gonlune gore verir ins. Dogumunda o kadar zorluk cekti ki annen dilerim herzaman ona layik bir evlat olursun.
 
Seni hasretle kucakliyor ve opuyorum. Suan yaninizda olup bu ozel gunu sizlerle birlikte paylasmayi nasil isterdim anlatamam.  Yaninda olamasamda bu ozel gunu bugun ve her daim yuregimin en derinliklerinde seninle birlikte kutlayacagimi hicbir zaman unutma... Ve buyudugun zaman seni cok seven bu Gul teyzeni unutma olur mu?...

6 yorum: