14 Mart 2013 Perşembe

Kucuk Dunyam'a Hosgeldiniz!...

Boyle bir baslikla merhaba demek istedim. Aslinda cok uzun zaman oldu blog acali. 2011 yilinin Eylul ayinda acmisim blogumu ama bir turlu baslama cesareti bulamamistim bugune kadar. Yakin cevremin blog acmam icin surekli uyarmalari ve Rabbim'im ikinci kez anneligi nasip etmesi olmasa sanirim daha uzunca bir sure hatta belki de hic baslayamayacaktim yazmaya. Insallah bundan sonra yaptigim ve yapacagim seyleri paylasmak ve bir nevi blogu ileride cocuklarimla birlikle bakip hatirlayacagim bir nevi (sanal) gunluk niyetine kullanmak niyetim. Bakalim neler arsivleyecek, nelere sahit olacak bu blog.
Suanda 3 yasinda dunya tatlisi bir oglusum var hamdolsun. Bekarken surekli uc tane kizim olsun isterdim hatta annem bana surekli kizardi; "kiz kiz deyip durma benim gibi dort tane kizin olur" diye. Cunku biz dort kiz kardesiz. Tabi benim uc kiz hayalim daha ilk cocukta suya dusmustu bile. Ama ona kavustuktan sonra ne kadar sukretsem azdi Rabbime. Suanda ikinci hamileligimi yasiyorum hamdolsun ve bir kizimiz olacak ins. Bu aralar onun tatli telasi var evimizde. Son 8 haftanin icine girmis bulunuyoruz. Bugun boyle bir baslangic yapmak istedim sirf blogumda bir adim atmak adina. Bundan sonra daha sik gorusuruz umarim. Eger isterseniz sizi de tatli telaslarima, benim kucuk dunyama ortak etmek isterim.
Herkese kucak dolusu sevgiler...

16 yorum:

  1. hayırlı olsun, postlarınızın devamını bekliyoruz. Ancak izleyiciniz olamıyorum malesef :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sagolun. Ins elimden geldigince yazacagim. Cok sagolun yorum ve desteginiz icin. Blogu cok kullanmayi bilmiyorum ama ogrenicem ins. Neden izleyemediginize bakicam hemen. Sevgiler...

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Merhabalar yeniden. Blogda bir iki duzenleme yaptim. Umarim izleyicim olabilirsiniz simdi. Birde blog adresimi www.gul-imekan.blogspot.com olarak degistirdim. Gorusmek dilegiyle...

      Sil
  2. hayirli ugurlu olsun Gulercim hem yeni blogun hem ikinci evladin
    saglikla kucagina alirsin insallah
    firsat buldukca ig den takip ediyordum seni insallah burdan da takip etmeye gayret edecegim
    selamlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim. Cok mutlu oldum takip etmenize ve guzel yorumunuzla desteginize. Sizde benim favorimsiniz. Blogunuzdaki herseyi denedim neredeyse ve hep tam not aldim. Tekrar cok tesekkurler.
      Sevgiler...

      Sil
  3. Blogun hayırlı olsun insallah hep guzel yazılar okuruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim, cok mutlu oldum. Umarim oyle olur :)))

      Sil
  4. hayirli olsun guler abla:) buarada ilk kez birinin bloguna yaziyorum kiymetini bil :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol canim. Cok mutlu oldum, ozel hissetim :)))

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Gulercim senin tuzlu minkleri denedim kendileri minikti ama yaptiklari is buyuk oldu:) tesekkurler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmene sevindim canim. Afiyet olsun!! Muhsin yine bayila bayila yemistir :)))

      Sil
    2. Begenmene sevindim canim. Afiyet olsun!! Muhsin yine bayila bayila yemistir :)))

      Sil
  7. Yemek icin tabaga koydum ama evet bana hic kalmadi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yerim ben onu biran gozumun onune geldi yiyisi :))) Yarasin pasama!!

      Sil