22 Mart 2013 Cuma

Bugun benim en ozel gunum...

 
Hani hayatinizda bazi insanlar vardir ya onlar herzaman cok ozel yerdedir. Maddi anlamda hicbirsey yada hicbiri onlarin yerlerini dolduramaz.  Iste bugunde benim o cok ozel yerimde olan cok ozel insanin bana lutfedildigi gun. Bugun benim onun tabiriyle "diger yarim"in yani benden iki yas buyuk ablamin dogum gunu. O bana sadece abla degil yar, yaran, dost, sirdas, es, en onemlisi de baba yadigari. Babam vefat etmeden once bizi hazirlarcasina surekli "ben oldukten sonra ablanizi babaniz bilin, o ne derse yapin" derdi sanki olecegini biliyormuscasina...
Ablam, gozumun nuru, cefakarim benim. O zamanlar bile babamin yoklugunu aratmamak icin sonradan icine atmanin cezasini migren olarak odemesine ragmen hep dimdik ayakta durdu. Sirf biz baba yadigarimizi yikilmis gorup de yikilmayalim diye. Universite ucuncu siniftayken onu ziyarete gittigimde odasina benim resimlerimi asmis ve beni tanitmadigi kimse kalmamisti. Herkes beni en ince ayrintisina kadar taniyor ben ise daha da bir gururlaniyordum. Adim Guler ama o bana hep Gul derdi. Sonra bakti ki herkes Gul demeye basladi hemen degistirerek Gulum demeye basladi. Ona ozel oldugumu bilmek ve bana bildirebilmek icin. Bizim cefakarimiz hala ugrasir, cirpinir kardesleri icin omzuna yuklenen o yukun hakkini eda edebilmek adina. Annemle ayri, benim haricimde olan iki kizkardesimle ayri... Bizim dertlerimizle yatar, kalkar, dilinde hep dua, gonlunde hep izdirap vardir onun. Biz mutluysak mutludur o. Biz uzgunsek o gece sabahlamis ruyalarinda bizimle ugramistir o. Hep titrer, korkardi benim birgun vefasizlik edip ona eskisinden daha az deger verecegimden. Haksizda sayilmazdi hani boyle dusunmekte. Ben onun kadar yurekten yasayip da gosteren biri degildim cunku. Evet onun bu korkusuna binaen imtihani olarak ona karsi bir donem vefasizlik etsemde Rabbim tekrar dogru yolu bulmami nasip etti hamdolsun. Neyse...
Hani kelimeler yetmez derler ya anlatmaya benim kelimelerim hic yetmez ki onu anlatmaya... Cok uzatip sizi siktim belki ama gercekten benim ne kadar sansli oldugumu bilmenizi istedim. Benim onun icin ne kadar degerli oldugumu bildigim gibi onun da benim icin o kadar degerli oldugunu birkez daha bilmesini istedim. Blogumda bu ozel insana yer vermek istedim tipki gonlumde verdigim en ozel yer gibi. Allah'im herkese boyle guzel, hayirli ablalar, kardesler nasip etsin ins. Ablama da yuvasinda esi ve cocuklariyla birlikte huzur, mutluluk ve tum guzellikleri nasip etsin.
 
Seni cok seviyorum emektarim, iyiki varsin, iyiki bana lutfedilmissin. Hasretle opuyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder