12 Aralık 2013 Perşembe

Enginar Salatasi

Bugun sizlere cok pratik ve cok lezzetli bir salata tarifi verecegim. Bu salatayi ilk defa benim gurbetci arkadasim Bahriye'nin bebegini gormeye gittigimiz zaman arkadasta yemis ve resmen bayilmistim. Tabagima ekledikce ekledim. Butun kaseyi yiyebilirdim. O derece sevmistim. Daha sonra arkadasi arayip tarif aldim ve blogda yayinlamak istedigimi soyledim. Iste simdide sizlerin begenisine sunuyorum. Malzeme olcusu vermedim. Siz kisi sayisina gore kendiniz ayarlayabilirsiniz.
Malzemeler
  • Hazir dilimlenmis konserve enginar
  • Kozlenmis kirmizi biber
  • Ici kirmizi biberli yesil zeytin
  • Dereotu
  • Maydanoz
  • Limon
  • Tuz
  • Zeytinyagi
Yapilisi
Konseve enginarin suyunu suzerek derin bir kaba alin. Tum malzemeleri dograyarak ilave edin. Tuz, limon ve zeytinyagini da ilave edip karistirin. Salataniz servise hazir.
Afiyet Olsun...
Bazi Tavsiyeler
  • Amerika'daki arkadaslar ben Costco'da ikili olarak cam kavanozda satilan enginarlardan alip onunla yapiyorum. Isterseniz enginari kendiniz alip pisirerek de yapabilirsiniz.
  • Salataya kattigimiz malzemeleri kendi damak zevkinize gore cesitlendirebilirsiniz. Ben bu haliyle cok sevdim.
  • Kullanacaginiz yesil zeytinde salataya eksimsi bir tat vereceginden limonu az ekleyin.
  • Dereotunu ben yesil dereotum olmadigindan kurusunu kullandim. Sizde hangisi varsa onu kullanabilirsiniz. Sonuc ayni olacaktir.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder