1 Ocak 2014 Çarşamba

1 Ocak - Kara Gozlu Boncuguma Mektup!!

Dort yil once bugun cok ama cok zorlu gecen bir dogumun ardindan seni kucagima verdiklerinde Rabbime ne kadar sukretsem azdi!! Eeee cenneti kazanmak kolay degildi ya!! Her rahmetin bir zahmeti olmaliydi elbet!! Sen bana "annelik" payesini kazandirmistin, sen benim ayaklarimin altina koskoca cennetin koyulmasina vesile olmustun, sen benim daha once hic tatmadigim duygulari tatmami saglamistin, sen bu dunyada "karsiliksiz sevgi"nin varoldugunu gormeme vesile olmustun. Tum bunlarin yaninda o zahmette neydi ki!! 
 
Meger annelik insani nasil degistiriyormus seninle ogrendim. Davul zurna calsan uyanmayan ben birak aglamani "gik" desen aninda basina dikilirdim. Sinirli ve sabirsiz olan ben seninle ogrendim sabri ve sukuneti!! Anneannen cok sasirirdi benim bu hallerime...
 
Canim oglum, varliginla dunyam senlendi anlayacagin!! Varliginla cocuklara sevgim artti, varliginla annecigimin degerini anladim, varliginla "fedakarligin sifirlandigi" makama kavustum, varliginla huzunlu gonullerimiz bahara dondu, varliginla....
 
Nasil hizli buyudun, nasil dort yasina geldin hic anlayamadan!! Bazen serzenislerim olsa da cabuk buyumenle ilgili aslinda ben hic istemiyorum ki buyumeni!! Herzaman benim kara gozlu boncugum olmani, kivircik saclarini opup koklamayi, sana icime sokarcasina sarilmayi, kucagimda uyumani, basini gogsume yaslayip kedi gibi sirnasmani, benim pesimden suanda oldugu gibi biran olsun ayrilmamani istiyorum ki ben!!
 
Canimin ici, yuregimin ince sizisi, kara gozlu boncugum, ilkgozagrim, Cemil Baran'im benim!! Artik hizla buyuyorsun annecigim ve zamani yavaslatmak malesef ki elde degil!! Dilerim ki Rabbimden ailene, vatanina, milletine herzaman hayirli bir evlat olasin, Kur'an ve sunnet yolundan ayrilmayasin, vefali bir dost, bir arkadas olasin, omrun boyunca hep hayirli isler yapip, hayirli isler pesinde kosturasin, hicbir gonlu kirmayasin, kirilmayasin, sovene dilsiz, dovene elsiz, gonul koyana da gonulsuz olasin, sehadet serbeti icerek otelerde sehitlerle olasin!!
 
Bugun senin 4.yasgunun!! Herzaman oldugu gibi su gurbet elde de mesajlariyla uzaklari yakin ettiler anneannen ve teyzelerin... Sana onlarin mesajlarini yaziyorum belki hatirlamak istersin diye!!
Anneannen, Derya ve Imren teyzenin mesaji; Cemilimizzz canimizzzz bitanemizzz evimizin erkegi iyiki dogdun, iyiki Rabbim gondermis seni bize dogum gunun kutlu olsun bitanemiz, seni cok seviyoruzzz... Balci ailesi"
 
Pinar teyzenin mesaji; "1 OCAK... Bu tarih seninle onem kazandi canimin parcasi... Ilk teyzeligi bana tattirmaya vesile olan biricik yegenim... Masum, masumlugu ogreten tatli yegenim... Seni evlatlarim gibi seviyor ve aklima geldiginde hasretinle huzunleniyorum Cemil Baran'im... Rabbim iyiki yaratmis seni... Yeni yasin insallah senin ve ailen icin hayirlara vesile olur...
 
Boyle iste benim tatlilardan tatli, guzel oglum!! Yeni yasin ve gelecek tum yaslarin sana mutluluk, huzur, saglik, basari ve butun guzellikleri getirsin. Gonlunden gecen tum guzellikleri herzaman hayirlisi ile versin. Babanda, bende seni tarifi mumkun olmayan sonsuz bir sevgiyle seviyoruz canimin cani!! Allah'a emanetsin...
 
Annen...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder